X

لیست قیمت انواع سردخانه ثابت و متحرک

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه ثابت و متحرک

در این مقاله به معرفی مشخصات و ویژگی های سردخانه استاندارد ثابت و متحرک به همراه مشخصات و ویژگی های آنها می پردازیم. 

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

سردخانه ثابت و متحرک

اکثر مواد غذایی جهت جلوگیری از فساد و سالم ماندن و حفظ کیفیت باید در فضایی با دمای مناسب که دمای زیر صفر می‌ باشد نگهداری شوند و به همین دلیل طول عمر آن‌ ها افزایش می‌ یابد. سردخانه صنعتی ثابت و متحرک با استفاده از استانداردهای روز دنیا در ابعاد و اندازه های مختلف در مجموعه زئوس تولید می شود.

قیمت سردخانه ثابت و متحرک

انواع سردخانه ثابت و متحرک

سردخانه متحرک چیست؟

یکی از اصلی ترین کاربردهای سردخانه های متحرک قابلیت حمل آنها است. شما می توانید بر اساس حجم سردخانه آنها را به راحتی جابه جا کنید و به مکانی دیگر منتقل نمایید. این سردخانه برای نگهداری مواد غذایی است که میخواهید از فاسد شدنشان جلوگیری کنید. از مزیت های سردخانه متحرک می توان به سرعت تولید آنها اشاره کرد، شما می توانید آنها را با بهترین ویژگی و کاربرد سفارش دهید تا در کمترین بازه زمانی برایتان ساخت و راه اندازی شود. بدنه این سردخانه صنعتی بسیار مقاوم است و در صورت جابجایی هیچ آسیبی به محصولات شما وارد نمی کند.

سردخانه متحرک در دو نوع زیر صفر درجه و بالای صفر درجه تولید می شود. لازم به ذکر است سردخانه متحرک بالای صفر قیمت ارزان تری نسبت به دیگر نمونه ها دارند.

سردخانه متحرک بالای صفر

این سردخانه دارای بازه دمایی 1 الی 4 درجه سانتی گراد می باشد. می تواند تمامی محصولات را خنک و کمی پایین تر از دمایشان نگهداری کند. همچنین به این سردخانه، سردخانه ی کوتاه مدت نیز گفته می شود.

سردخانه متحرک زیر صفر

سردخانه متحرک زیر صفر در بازه ی دمایی بین 12- درجه تا 23- درجه سانتی گراد می باشد. این سردخانه متحرک محصولات را بصورت یخ زده نگهداری می کند و از فاسد شدن سریع آن ها جلوگیری کند.

سردخانه متحرک

سردخانه ثابت چیست؟

سیستم سردخانه ثابت، به صورتی است که اتاق کوچکی درون ساختمان ها عایق بندی شده و تجهیزات سرمایشی لازمه داخل آن نصب می شود. این سردخانه در محیط های باز و بسته قابل جای گذاری می باشد و در آن انواع محصولات غذایی شامل سبزیجات، میوه، گوشت و… انواع محصولات دیگر را می توان نگهداری کرد.

سردخانه ثابت نیز در دو نوع زیر صفر درجه و بالای صفر درجه تولید می شود. این سردخانه دارای استحکام ساختمانی و بدنه ای بالا می باشد.

سردخانه ثابت بالای صفر

این سردخانه محصولات را در دمای 1 الی 4 درجه سانتی گراد نگهداری می کند و برای نگهداری میوه و لبنیات استفاده می شود. 

سردخانه ثابت زیر صفر

این دستگاه برای نگهداری و منجمد کردن محصولات مختلف مانند مرغ، گوشت، سبزیجات، ماهی و... در دمای بین منفی 12 درجه الی منفی 23 درجه سانتی گراد می باشد.

قیمت سرخانه صنعتی ثابت

تجهیزات سردخانه شامل چه مواردی است؟

  • کمپرسور: وظیفه آن افزایش فشار مبرد می باشد.

  • کندانسور: وظيفۀ خنک کردن گاز حاصل از كمپرسور را بر عهده دارد.

  • اواپراتور: اواپراتورها خنک کننده های داخل اتاقک سردخانه هستند که به کمک دمنده ها و شیر انبساط، گرما را از اتاق سردخانه می گیرند.

  • موتور محرک: کمپرسور سردخانه است که انرژی لازم را تامین می کند و معمولا به صورت برقی تولید می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید