X

لیست قیمت سردخانه میوه (1402)

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه میوه

یکی از بهترین روش های موثر برای افزایش ماندگاری محصولات مختلف مانند میوه و سبزیجات که در مدت زمان کوتاه فاسد و غیرقابل مصرف می‌شوند، نگهداری آنها در سردخانه میوه است.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

سردخانه میوه چیست؟

سردخانه میوه، محلی مناسب برای نگهداری میوه ها و محصولات مختلف در فضاهایی مانند انبارهای سرد مرکبات، میوه و سبزیجات و … می باشد. این راهکار برای حفظ تازگی و کیفیت محصولات و افزایش عمر آن‌ ها مناسب است. سردخانه میوه علاوه بر نگهداری طعم اصلی و اولیه میوه، به کنترل قیمت بازار نیز کمک می کند.

خرید سردخانه میوه

انواع سردخانه میوه

این سردخانه صنعتی در 3 مدل مختلف کانکسی، اتاقکی و صنعتی بزرگ تولید می شود. اغلب برای خریدارانی که نتوانند فضای ثابت و مشخصی برای احداث سردخانه در نظر بگیرند، سردخانه کانکسی متحرک (سیار) بهترین گزینه برای انتخاب آن‌ها تبدیل می‌شود. گاهی خریداران به دلیل موقتی بودن مکان استقرار، از سردخانه کانکسی یا سردخانه سیار استفاده می‌کنند.

اتاقک سردخانه کانکسی مناسب برای نگهداری از انواع مواد غذایی، لبنیاتی، سبزیجات، داروها و… به صورت طولانی مدت و یا کوتاه مدت می ‎باشد. این دستگاه به صورت کاملا استاندارد عایق بندی شده است؛ در نتیجه مصرف پایین و راندمان سرمایشی بسیار مطلوبی دارد.


قیمت اتاقک سردخانه

مزایای خرید سردخانه صنعتی میوه

خریداری سردخانه میوه برای کسب و کارهایی که در زمینه فروش میوه و سبزیجات فعالیت می‌کنند، بسیار ضروری است. برخی از مزایای خرید سردخانه میوه شامل: افزایش عمر و کیفیت محصولات، بهبود فرآیند خرید و فروش، افزایش سود، کاهش هزینه‌های حمل و نقل و... می شود.

مشخصات فنی سردخانه میوه

  • عایق بندی مناسب جهت جلوگیری از نوسانات دما
  • سیستم تهویه، سردخانه باید طوری طراحی شود که به منظور جلوگیری از ایجاد مواد زائد و خطرات برای محصولات، هوای آن تصفیه و تهویه شود.
  • جنس بدنه ساندویچ پانل: بدنه این محصول با رعایت کردن تمامی موارد بهداشتی تولید می شود تا هیچ نوع میکروب و آلودگی اجازه رشد و ورود نداشته باشند. 
  • سیستم سرمایشی: از نوع فریونی باید باشد
  • استفاده از برق سه فاز برای این محصول ضروری می باشد زیرا برق تک فاز، هزینه های زیادی را به همراه دارد.
  • کمپرسور و کندانسور با کارکرد عالی
  • تزریق گاز (برای جلوگیری از بلوغ میوه‌)
  • انتقال حرارت (لوله‌ های خنک‌ کننده)

شرایط نگهداری میوه های رسیده در سردخانه میوه

شرایط نگهداری میوه در سردخانه به دو دسته سردخانه میوه بالای صفر و سردخانه زیر صفر تقسیم بندی می شود. در ادامه توضیح خواهیم داد.

قیمت سردخانه میوه

نگهداری میوه‌ های رسیده در سردخانه میوه بالای صفر

دمای نگهداری مرکبات بین صفر تا پنج درجه سانتی‌ گراد است. اما میوه‌ هایی مانند آلبالو، زردآلو و آلو سیاه را باید در دمایی بین منفی یک تا مثبت یک درجۀ سانتی‌ گراد نگهداری کرد. لازم به ذکر است میزان رطوبت در سردخانه ها باید بالای 90 درصد باشد. ترتیب نگهداری در دمای بالای صفر به این صورت می باشد: برداشت محصول، حمل محصول، دسته بندی محصول، شستشوی میوه ها و ذخیره میوه ها.

نگهداری میوه‌ های رسیده در سردخانه میوه زیر صفر

  • سرد کردن: برای نگهداری طولانی مدت میوه ها باید دمای میوه را به صورت تدریجی تا 10- درجه پایین آورد.

  • انتقال به محیط سردخانه

  • نمونه گیری از محصول

قیمت سردخانه میوه

قیمت سردخانه میوه بر اساس عوامل مختلف مانند ابعاد و اندازه، نوع کمپرسور، مصرف برق، درب سردخانه، جنس و کیفیت محصولات کاربردی، نوع کمپرسور و در آخر نوسانات موجود در بازار، متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت زئوس تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید