X

قیمت سردخانه زیر صفر و بالای صفر درجه

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه زیر صفر و بالای صفر

به طور کلی سردخانه های صنعتی به دو دسته زیر صفر و بالای صفر تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این سردخانه‌ ها برای کاربردهای متفاوت استفاده می‌ شود. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

سردخانه زیر صفر چیست؟

سردخانه زیر صفر برای نگهداری محصولاتی که احتیاج به دمای پایین تر از نقطه انجمادشان دارند و همچنین در زمانی که محصولات احتیاج به انجماد برای زمان طولانی هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. در سردخانه‌های زیر صفر از ساندویچ پنل‌ هایی با ضخامت 10 تا 20 سانتی متر استفاده می‌ شود. سردخانه زیر صفر قابلیت نگهداری محصولاتی از قبیل فرآورده های گوشتی، سبزیجات منجمد، کره، بستنی، خرما، خامه و... را دارد.

انواع سردخانه زیر صفر

  • سردخانه زیر صفر متحرک کانکسی
  • سردخانه زیر صفر با قابلیت جابجایی
  • انبار سردخانه دار

سردخانه زیر صفر صنعتی

سردخانه بالای صفر چیست؟

سردخانه بالای صفر از نظر ساختار به انواع سردخانه کوچک (اتاقی)، سردخانه کانکسی و سردخانه صنعتی بزرگ تقسیم بندی میشود. استفاده از سردخانه کانکسی بالای صفر برای نگهداری کوتاه مدت مواد غذایی می باشد. سردخانه کانتینری در دو سایز مختلف 20 فوت و 40 فوت تولید می‌ شود اما در نوع کانکسی هیچ محدودیتی در ابعاد و اندازه سردخانه وجود ندارد. در سردخانه بالای صفر صنعتی اغلب برای نگهداری محصولات باغی و صیفی‌ جات و مواد دارویی و همچنین خشکبار برای مدت زمان کوتاه و گاهی زیاد استفاده میشود. از سردخانه بالای صفر درجه برای نگهداری محصولاتی که نیاز به دمای بالاتر از صفر دارند، از جمله میوه، سبزیجات، دارو و … استفاده می شود.

قیمت سردخانه بالای صفر

عوامل موثر بر قیمت سردخانه صنعتی

  1. نوع کمپرسور و برند آن

  2. فاصله کمپرسور تا اواپراتور

  3. محدوده دمایی

  4. برند قطعات تابلو برق

  5. برند قطعات مصرفی داخل سردخانه

  6. درب و عایق بندی سردخانه

  7. ابعاد و اندازه سردخانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دقیق، از طریق شماره های درج شده در سایت زئوس، با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

تفاوت سردخانه زیر صفر و بالای صفر

  • قدرت کمپرسور سردخانه بالای صفر نسبت به سردخانه زیر صفر بیشتر است
  • سردخانه‌ زیر صفر دارای دمای بین 12-تا 23- درجه سانتی گراد می‌ باشند اما نوع بالای صفر دمای 1+ تا 4+ درجه سانتی گراد دارند

  • سایز سوزن اکسپنشن ولو در سردخانه زیر صفر پایین تر از بالا صفر است

قیمت سردخانه صنعتی زیر صفر و بالای صفر



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید