X

تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد+قیمت بروز

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد

سردخانه جسد یکی از تولیدات تجهیزات سرمایشی می باشد که برای فردی که فوت کرده است مورد استفاده قرار میگیرد. سردخانه جسد در صنایع برودتی زئوس در تعداد کابین های مختلف تولید می شود.جنس بدنه ی سردخانه ی اموات از استیل بسیار مقاوم ساخته شده است. از این سردخانه صنعتی در اماکن مختلف مانند مراکز پزشک قانونی، بیمارستان ها، اورژانس و کلینیک های درمانی استفاده میکنند.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

سردخانه جسد چیست؟

از این نوع سردخانه برای نگهداری از جسد به صورت موقت استفاده میشود که مانند تمام سردخانه های صنعتی دارای سیستم سرما ساز بوده و با برق کار می کند. سردخانه جسد در سایز و مدل های مختلف با استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار تولید و عرضه میشوند.جنس بدنه ی سردخانه جسد استیل می باشد و از دو نوع گالوانیزه با پوشش کوره ای ساخته میشود که در دماهای بالا از آن استفاده میشود تا بدنه ی محصول در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد.همچنین جنس استیل نگیر این محصول کاملا ضد زنگ می باشد که شما میتوانید به راحتی بدنه ی داخلی سردخانه یخچال خانگی را شستشو دهید.سردخانه مرده در مدل ها و ابعاد مختلفی با عملکرد و کیفیت بالایی ساخته شده که بیشترین فروش خود را در شهر مشهد دارد و همچنین در تمامی مناطق ایران به فروش میرسد به همین علت میتوان گفت شرکت زئوس با سابقه ی درخشان خود تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد می باشد. 

قیمت یخچال سردخانه جسد

مشخصات فنی سردخانه میت
وزن سردخانه نگهداری جسد حدودا 200 تا 800 کیلو گرم
جنس بدنه بیرونی و داخلی استیل ضد زنگ 
جنس برانکارد استیل ضد زنگ 
برند موتور سکاپ (دانفوس)، کالترون، تکامسه، امبراکو(بنا به انتخاب مشتری)
مصرف برق تک فاز، سه فاز 
جنس کندانسور مسی با فین آلومینیومی
جنس اواپراتور مسی با فین آلومینیومی
فن کندانسور الکتروژن با برچسب انرژی A
فن اواپراتور دمنده با برچسب انرژی A
جنس شاسی پروفیل فولادی با پوشش رنگ کوره
عایق بندی فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
نمایشگر دیجیتال دما دارد
قابلیت تنظیم دمای داخل کابین دارد
چرخ جهت حمل و نقل آسان دارد
چراغ جهت روشنایی محیط داخلی سردخانه        دارد
گارانتی و خدمات پس از فروش دارای 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
قابلیت شستشویی و ضدعفونی

دارد (کف شور دار می باشد

فروش سردخانه

انواع سرد خانه اموات از لحاظ دما

دمای منفی

بدن در دمای −10 درجه سانتیگراد (14 درجه فارنهایت) تا −50 درجه سانتیگراد (−58 درجه فارنهایت) نگهداری می شود، بدن در این درجه حرارت کاملا یخ زده است و تجزیه به میزان قابل توجهی کم میشود اما از آن جلوگیری نمیشود و برای زمانی که جسد شناسایی نشده باشد استفاده میشود.

دمای مثبت

در این دمای سردخانه بیمارستان اجسام بین 2 درجه سانتیگراد (36 درجه فارنهایت) و 4 درجه سانتیگراد (39 درجه فارنهایت) نگهداری می شوند، در صورتی که این معمولا برای نگه داشتن بدن تا چند هفته استفاده می شود، اما از تجزیه، که با سرعت کمتری نسبت به دمای اتاق ادامه دارد، جلوگیری نمی کند.

ابعاد سردخانه اجساد

فروش تجهیزات سردخانه

سرد خانه مرده چگونه کار میکند؟

 عملکرد این یخچال سردخانه به این صورت است که همانند یخچال ها با توجه به این نکته که گازهایی که درون موتور در حال سرمایش هستند، سرمای لازم درون سردخانه انسان را تولید می کنند.جنس بدنه ی این محصول کاملا عایق بندی می باشد که از هدررفتن انرژی و مصرف زیاد برق جلوگیری میکند و همچنین میتواند سرمای تولید شده را حفظ کند. در سردخانه مرده دو عدد فن تعبیه شده، که میتوانند سرمای تولیدی را به درون کابین هدایت کنند. عایق بندی به کاررفته در یخچال غسالخانه از نوع فوم تزریق پلی یورتان می باشد که هرچه میزان ضخامت عایق بیشتر باشد، برکیفیت این محصول اضافه میشود.

تجهیزات اصلی سردخانه ها عبارتند از :

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر انبساط
  • اواپراتور

سردخانه صنعتی

عکس سردخانه صنعتی

انواع سردخانه

  1. تک کابین

  2. دو کابین

  3. سه کابین

  4. چهار کابین

  5. شش کابین

قیمت سردخانه جسد

همانطور که مشاهده کردید قیمت سردخانه ها مطابق با جنس بدنه و تعداد کابین های به کار رفته در آنها می باشد.همچنین قیمت ها با توجه به نوسانات بازار حدودی می باشند.جهت استعلام قیمت دقیق با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید