X

قیمت سردخانه بستنی (1402)

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه بستنی

از سردخانه بستنی برای نگهداری انواع بستنی در طعم های مختلف جهت حفظ کیفیت و حفظ ظاهر در طولانی مدت از این محصول استفاده می شود.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

سردخانه بستنی چیست؟

سردخانه بستنی برای تولید بستنی در فروشگاه و کارخانه‌ های مختلف کاربرد دارد. این سردخانه صنعتی انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز مشتریان راه‌ اندازی می‌شود. اگر سردخانه بستنی با دقت بالا و کیفیت عالی تولید شود طول عمر بالایی پیدا خواهد کرد و هزینه‌ های تعمیر آن کاهش می یابد. بستنی معمولا در دمای پایین تر از 18- درجه سانتی گراد نگهداری می شود و به علت داشتن چربی و خامه و در برخی موارد نمک در ساختارش نیاز به دمایی پایین دارد تا بتواند ظاره خود را حفظ کند و نرم نشود. معمولا برای نگهداری بستنی در ابعاد بزرگ از کمپرسورهای دو مرحله ای استفاده می شود.

فروش سردخانه بستنی

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سردخانه بستنی

سردخانه‌ بستنی با استفاده از یک سیستم خنک‌ کننده، دمای محیط را به دمای مورد نیاز برای حفاظت از بستنی تنظیم می کند. قطعات این سیستم شامل کمپرسورها، مبدل‌های حرارتی، کندانسور، اواپراتور، فن‌ خنک‌ کننده و کنترل ها می‌شود.

مراحل تولید بستنی شامل موارد زیر است:

  • دریافت و ذخیره‌ سازی مواد اولیه
  • فرمولاسیون
  • مخلوط کردن
  • پاستوریزاسیون و هموژنیزاسیون
  • رسیدن مخلوط
  • منجمدکردن
  • بسته بندی

قیمت سردخانه بستنی

قیمت سردخانه بستنی با توجه به پارامترهای مختلف از جمله جنس بدنه، نوع عایق بندی، نوع کمپرسور، مدل محصول، نوع برق مصرفی و... متغیر و حدودی می باشد. همچنین لازم به ذکر است هرچه بخواهیم ابعاد سردخانه بیشتر باشد و بستنی‌ های بیشتری در آن جای گیرد باید هزینه بیشتری برای ساخت آن بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت زئوس تماس بگیرید.

سردخانه بستنی

انواع سردخانه برای نگهداری بستنی

سردخانه ثابت

شامل سرد خانه هایی هستند که از آنها را در انبارها و کارخانه های بزرگ استفاده می کنند‌ این مدل سردخانه ها در ابعاد بسیار بزرگ طراحی شده‌ اند. لازم به ذکر است که این سردخانه ها می توانند در ظرفیت‌های بسیار کوچک تر برای فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار بگیرند.

سردخانه ثابت بستنی

سردخانه متحرک

سردخانه بستنی متحرک به صورت اتاق های یخچالی بر روی نیسان، وانت، کامیونت و... نصب می شوند. استفاده از این تجهیزات با رعایت کامل نکات  بهداشتی و حفظ و نگهداری سالم بستنی صورت می گیرد.

قیمت سردخانه متحرک بستنی



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید