X

قیمت سردخانه مخصوص نگهداری گوشت

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه گوشت

صنایع برودتی زئوس تولید کننده انواع سردخانه های گوشت و مواد پروتئینی که از مهم ترین مواد مورد نیاز برای بدن می باشد و سالم نگه داشتن آنها و تامین بهداشت آنها برای سلامت بدن حیاتی‌ می باشد. و این موضوع مهم نیاز به یک دستگاه دارد تا این هدف مهم را دنبال کند.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

سردخانه گوشت

سردخانه گوشت زئوس

مواد پروتئینی با توجه به مصرف بالا و با دوام که دارند نیازمند توجه خاصی جهت نگهداری مواد پروتئینی شامل محصولات دریای ، گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... با یکدیگر متفاوت بوده است و طریقه نگهداری آنها در سردخانه و حجم نگهداری این مواد آن در سردخانه نیز متفاوت است برای این محصولات پروتئینی شرایطی فراهم آورد که علاوه بر اطمینان حاصل از سلامت و بهداشت محصول کیفیت ظاهری و عمر آن محصول حفظ شود به این منظور ساخت سردخانه گوشت یکی از اقدامات مهم جهت فریز ،دودی کردن و نگهداری انواع محصولات برای مدت زمان طولانی استفاده می شود در سردخانه گوشت از تجهیزات مختلف و استاندارد از جمله فلزات ضد زنگ و مقاوم بهره گرفته می شود و برای تامین برق مورد نیاز سردخانه از برق دو فاز یا ۳ فاز متناسب با ظرفیت سردخانه استفاده می گردد و دیگر تجهیزاتی که مانند تابلو برق، موتور سردخانه، شیرآلات، تجهیزات کنترل از کیفیت عالی برخوردار هستند و تولید می شوند.

انواع سردخانه گوشت

سردخانه گوشت به دو صورت سردخانه زیر صفر و بالای صفر تولید می شود:

  • نگهداری گوشت به صورت سرد ( سردخانه بالای صفر)
  • نگهداری گوشت به صورت یخ زده ( سردخانه زیر صفر)
  • سردخانه مرغ بالای صفر
  • سردخانه ماهی بالای صفر
  • سردخانه گوشت زیر صفر: گوشت را به اشکال مختلف: لاشه کامل، نیمه لاشه، ربع لاشه، تکه شده بی استخوان و ... میتوان نگهداری کرد و همچنین سلیقه مشتری در اینجا دخیل می باشد.
  • گوشت در دمای منفی ۳۵ درجه سانتی گراد در دستگاه یخ می زند. نگهداری گوشت در این  دستگاه به صورت بلند مدت است.
  • سردخانه مرغ زیر صفر: مرغ بهداشتی به همراه آب سرد را به صورت بسته بندی پلاستیکی و با استفاده از ماده سرما زا به صورت یخ زده نگهداری می کنند که این روش خطر اکسیداسیون چربی را از بین می برد و سبب سالم ماندن محصول میشود. 
  • سردخانه ماهی زیر صفر: از سردخانه ماهی زیر صفر برای جلوگیری از سفت شدن گوشت ماهی بدون چربی استفاده می شود. این دستگاه گوشت را به روش سریع منجمد کرده و در دمای منفی ۳۰ درجه حفظ می کند.

سرد خانه گوشت بالای صفر

سردخانه بالای صفری زئوس

در سردخانه گوشت بالای صفر به منظور نگهداری مواد غذایی کوتاه مدت حداکثر یک هفته قابل استفاده است مواد پروتئینی شامل مرغ تخم مرغ، ماهی هستند که مشاغلی در مدت زمان کوتاه یا بلافاصله نیاز دارند مورد استفاده آنها قرار می گیرند و در این سردخانه دما مابین صفر درجه سانتی گراد و الی ۱۵ درجه سانتی گراد دارند.

سردخانه گوشت پایین صفر 

در این سردخانه گوشت را به صورت لاشه درسته، نیم لاشه، تکه شده، و بی استخوان به درخواست مشتری یخ زده کرده مانند مواد پروتئینی مرغ، ماهی، گوشت گاو و انواع دیگر نگهداری می شود. در داخل این یخچال دما حداقل ۳۵- درجه سلسیوس و سرعت گردش هوا 3.5 متر در ثاینه یخ زده می شود.

نکات مهم در سردخانه گوشت

مهم ترین نکته این است که فضای داخلی سردخانه می بایست قابل شستشو باشد در صورتی که گوشت خوب بسته بندی نشود خونابه از گوشت خارج می شود در کف این یخچال بریزد باید شسته شود و همچنین عایق بندی آن تزریق فوم پلی یورتان از نکات مهم دیگر در احداث سردخانه دمای مطلوب داخل کابین است که از فاسد شدن گوشت جلوگیری می کند منفی ۱۷ درجه سانتیگراد البته این دما برای فرآورده‌های مختلف متفاوت است و همچنین در ساختار قفسه بسته به اینکه گوشت به صورت لاشه یا خرد شده ذخیره می گردد، تولید می‌شود. البته بهتر است برای جلوگیری از ایجاد وقفه در کار سردخانه برق اضطراری برای سیستم ها تعبیه شود هنگام بروز مشکل برقی فاسد شدن گوشت شود.

روش های منجمد کردن محصولات و فرآورده های گوشتی

سه روش برای منجمد کردن گوشت و ماهی به وسیله این سردخانه ها وجود دارد که شامل دمنده هوایی تماسی و غوطه وری در ماده سرما زا می باشد.
روش دمنده هوایی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. روش تماسی نیز دو روش افقی برای منجمد کردن بسته پهن ماهی با ضخامت 5 سانت و منجمد کردن توده ماهی رسته تا جرم ۴۰ کیلو گرم استفاده می شود. در روش غوطه وری نیز منجمد کردن ماهیان بزرگ با کمک اب نمک سرد شده استفاده می شود.

قیمت سردخانه به معیار های مختلفی بستگی دارد مثل:

  • نوع کمپرسور
  • تجهیزات کنترلی
  • برق مصرفی
  • نحوه نصب و طراحی 
  • تابلو برق سردخانه و...

سردخانه گوشت دارای ۳ مدل می باشد

سردخانه مخصوص پروتئینی

این مدل ها شامل: مدل کانکسی، اتاقکی و صنعتی است.
یک سری ویژگی ها هستند که در تعیین قیمت سردخانه تاثیرگذار هستند مانند:
_ بهره گیری از موتور های با کیفیت اروپایی در برند های دانفوس، تکامسه یا بیتزر
_ اپراتورهای با کیفیت

نحوه سفارش و خرید محصول به چه صورت می باشد؟

شما مشتریان عزیز و ارجمند میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
کافی است با کارشناسان فروش تماس گرفته تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

گارانتی و نحوه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

صنایع برودتی زئوس با 25 سال سابقه تولید انواع سردخانه گوشت می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهر های ایران ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق، پاکستان، افغانستان و... صورت می گیرد.
صنایع برودتی زئوس همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.
تمامی محصولات این مجموعه دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • ali bigdello
    سلام خسته نباشید سردخانه گوشت 10تنی ابعادش به چه صورت میشه؟ لطفا در صورت پاسخ دهی لطفا برام ایمیل کنید ابعاد رو. با تشکر از سایت خوبتون
تماس بگیرید