X

قیمت یخچال فریزر صندوقی دست دوم

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
قیمت فریزر صندوقی دست دوم

فریزر صندوقی یکی از تجهیزاتی است که برای نگهداری انواع مواد غذایی فاسد شدنی در سوپرمارکت ها، در مغازه ها جهت نگهداری بستنی و همچنین در منازل مورد استفاده قرار میگیرد. این یخچال در انواع و ابعاد گوناگونی در صنایع برودتی زئوس تولید میشود. جنس بدنه و درب این محصول گالوانیزه می باشد و عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان دارد که مانع از هدررفتن برودت یخچال میشود. 

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

یکی از مهم ترین تجهیزات کاربردی هر سوپرمارکت، فروشگاه، هایپرمارکت و مغازه  می باشند. این محصول قابلیت نگهداری حجم بالایی از انواع بستنی و انواع مواد غذایی را دارد که در دسته انواع فریزر صنعتی قرار گرفته است. این محصول تحت عنوان یخچال بستنی میهن یا  شناخته می شوند. این یخچال صندوقی دست دوم با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت توسط صنایع برودتی زئوس طراحی و تولید میشود.

فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی دست دوم

فریزر صندوقی صنعتی در سه نوع فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی طرح قدیم توسط صنایع برودتی زئوس طراحی و تولید می شوند که در ادامه متن به آن ها می پردازیم.این یخچال بستنی مصارف مختلفی در فروشگاه های بزرگ و کوچک مانند سوپرمارکت، هایپرمارکت و... دارد. فریزر صندوقی جزو یخچال صنعتی های پرکاربرد و باکیفیت در فروشگاه ها می باشد که  در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز شما عزیزان تولید و عرضه میشود و شما میتوانید با توجه به سلیقه و در نظر گرفتن محیط فروشگاه خود فریزر صندوقی بدون برفک را از مجموعه ی زئوس خریداری کنید. این محصول دارای شیشه های سکوریت نشکن می باشند از ضربه و شکستگی جلوگیری میکند و همچنین فریزر صندوقی خانگی با توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال میکند قابلیت قرار دادن محصولاتی نظیر بستنی، خوراکی و ...را در خود دارد که حتی موجب نشان دادن خوراکی و محصولات داخل یخچال صندوقی میشود.

انواع فریزر صندوقی

  1. فریزر صندوقی 100 لیتری
  2. فریزر صندوقی 150لیتری
  3. فریزر 200 لیتری
  4. فریزر صندوقی 300 لیتر
  5. فریزر 350 لیتری با پنل نمایش
  6. فریزر صندوقی 400 لیتر
  7. فریزر صندوقی 500 لیتر
  8. فریزر 600 لیتری
  9. فریزر صندوقی ۶۵۰ لیتر

فریزر صندوقی خانگی

قیمت فریزر صندوقی خانگی

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی
ابعاد 105*83*62
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
نوع گاز R134
ترموستات مکانیکی
ظرفیت مخزن 260لیتر
جنس درب  گالوانیزه
گارانتی 18ماهه
خدمات پس از فروش 5سال

فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزر صندوقی خارجی

فریزر صندوقی استیل

خرید فریزر صندوقی استیل

مشخصات فنی فریزر استیل
ابعاد      200*80*70 
جنس بدنه   استنلس استیل 
ترموستا ت     دیجیتال 
برند موتور     کلت رون 
قدرت موتور  3/4اسب  
نوع عایق بندی      تزریق فوم پلی یورتان
چرخ     دار د 
گارانتی  18ماه

قیمت فریزر صندوقی دست دوم

صنایع برودتی زئوس با کارنامه ای درخشان در زمینه تولید انواع فریزر صندوقی برای تامین تجهیزات و تاسیسات این نوع فریزر بستنی و همکاری با شرکت های بزرگ و مطرح ایرانی و خارجی مفتخر است در کنار شما مشتریان عزیز باشد. تمامی محصولات صنایع برودتی زئوس دارای 5 سال خدمات پس از فروش و 18 ماه گارانتی می باشند.این شرکت تولیدی این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده که از طریق تماس با کارشناسان فروش ما سفارش خود را ثبت کنید و ما از طریق باربری محصول فوق را به تمام کشور ها ارسال میکنیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش سایت ما تماس بگیرید. 

فریزر صندوقی دسته دوم

قیمت روز فریزر صندوقی



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید