X

لیست قیمت بهترین فریزر صندوقی دیجی کالا

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

در این مقاله شما را با موضوعاتی مانند فریزر صندوقی چیست و چه مزایایی دارد؟ خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا و ... آشنا خواهیم کرد و شما متقاضیان گرامی را جهت خرید انواع فریزر صندوقی راهنمایی میکنیم.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی خانگی یک وسیله کاربردی و با کیفیت برای خانواده های پرجمعیت است که می توان برای نگهداری اقلام پروتئینی، سبزیجات، بستنی، مرغ، گوشت، ماهی و ... را در آن منجمد کرد. این وسیله جهت نگهداری موادی که فساد پذیر هستند، بسیار مناسب می باشد.فریزر صندوقی در مدل های تک درب و دو درب تولید، و برای فروش به بازار عرضه میشود.مصرف برق کمی دارد و بسیار بهینه می باشد.جنس بدنه فریزر صندوقی خانگی از نوع گالوانیزه بوده که بسیار خوب عایق بندی شده است و با فوم پلی یورتان که در آن به کار رفته است، از نفوذ گرما به داخل یا سرایت سرما به بیرون از این دستگاه جلوگیری می کند.قابل ذکر است در فریزر صنعتی های تک درب، پنج سبد و در مدل های دو درب دو سبد بزرگ نیز در نظر گرفته شده است.شیشه هایی که در این فریزر صندوقی به کار رفته، از نوع نشکن بوده و احتمال ضربه خوردن شیشه ها بسیار کم است.در حالت کلی یخچال های صندوقی نسبت به یک یخچال ویترینی بدون درب بیشتر در دسترس هستند و تقریبا در تمامی فروشگاه ها و سوپرمارکت ها مشاهده میشوند.فریزر خوابیده در مدل های هایپری، خانگی و طرح قدیم طراحی و تولید شده و شما می توانید با توجه به نیازها، بودجه و فضایی که در اختیار دارید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

فروش فریزر صندوقی در دیجی کالا

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 300 لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

خرید فریزر صندوقی

کاربرد فریزر خوابیده صنعتی

  • رستوران ها

  • هتل ها

  • تهیه غذا

  • صنایع داروسازی

  • فست فودی ها

  • دامداری ها

  • آشپزخانه های صنعتی

مزایای استفاده از فریزر صندوقی

این فریزر ها به دلیل گنجایش بالایی که دارند، برای خانواده های پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی می باشد.فریزر های صندوقی برای هر نوع آب و هوایی مخصوصا مناطق گرم و خشک مناسب می باشند.همچنین این فریزر صنعتی را میتوان در هر فضا و هر مکانی قرار داد.مزیت دیگر فریزر صندوقی عدم تولید برفک است.این فریزر ها دارای ترموستات خودکار نیز هستند که باعث کاهش زمان کار موتور می باشد.همچنین انواع مختلف این دستگاه باعث شده تا دست خریدار برای انتخاب باز باشد و نهایتا با توجه به نیاز خود مدل مد نظر را انتخاب کند.

آیا از دیجی کالا فریزر صندوقی بخریم؟

یکی از سایت های معتبری که می توانید از آن فریزر صندوقی خریداری کنید، دیجی کالا می باشد.همچنین می توانید انواع یخچال فریزر صندوقی را در مجموعه زئوس مشاهده، و در صورت نیاز این محصول را ثبت سفارش کنید.

خرید فریزر صندوقی دیجی کالا

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی

ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتی متر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر

قیمت فریزر صندوقی دیجی کالا

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا با توجه به عوامل مختلف از جمله نوسانات موجود در بازار، نوع فریزر صندوقی، ابعاد فریزر صندوقی ، نوع موتور، قدرت موتور، تعداد سبد، استیکر سفارشی، جنس بدنه و... تعیین خواهد شد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید