X

قیمت فریزر صندوقی کوچک خانگی + قیمت فریزر بدون برفک

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
فریزر صندوقی برای منزل

فریزر صندوقی یکی از تجهیزاتی می باشد که به منطور نگهداری از انواع مواد غذایی فاسد شدنی در منازل، و در سوپرمارکت و مغازه ها برای نگهداری از بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر خوابیده در ابعاد و انواع گوناگونی در صنایع برودتی زئوس تولید می شود که ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع آن بیشتر آشنا کنیم.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

فریزر صندوقی خانگی گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در خانواده های پر جمعیت می باشد که منازل کوچکی دارند و نمی توانند از یخچال های خانگی استفاده کنند. این فریزر بدون برفک خانگی از کیفیت بسیار فوق العاده ای برخور دار است و قابلیت نگهداری انواع مواد غذایی را در دمایی مناسب و مدتی طولانی دارد. این محصول به دلیل قدرت موتور بسیار خوبی که دارد مناسب استفاده در هر شرایط آب و هوایی حتی مناطق گرمسیری می باشد.

قیمت فریزر برای منزل

فریزر صندوقی برای منزل

جنس بدنه ی خارجی این یخچال صندوقی قفل دار از گالوانیزه و جنس داخلی آن از استیل ضد زنگ می باشد. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در این محصول باعث شده است تا علاوه بر اینکه سرما راهی برای خروج به بیرون نداشته باشد از اتلاف انرِژِی نیز جلوگیری شود و در نهایت مصرف برق دستگاه نیز کاهش می یابد. طبقات فلزی تعبیه شده در این فریزر خانگی خوابیده باعث می شود تا بتوانید به تفکیک مواد غذایی خود را در آن نگهداری کنید و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. چزخ های تعبیه شده بر روی این محصول باعث می شود تا به راحتی دستگاه را حرکت دهید و جا به جا کنید. 

انواع فریزر خانگی

  • فریزر خانگی دودرب 260 لیتری

قیمت فریزر خانگی

ابعاد 105*83*62
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
نوع گاز R134
ترموستات مکانیکی
ضرفیت مخزن 260لیتر
جنس درب  گالوانیزه
گارانتی 18ماهه
خدمات پس از فروش 5سال
  • فریزر صندوقی خانگی 300 لیتر تک درب

قیمت فریزر صندوقی منزل

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی تک درب 300 لیتر

ابعاد 105×61×83
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
حجم  300 لیتر
قدرت موتور 1/4
تعداد سبد 5 عدد
قیمت 7,600,000
  • فریزر صندوقی 300 لیتر دو درب 

قیمت فریزر صندوقی خانگی

مشخصات فنی فریزر صندقی 300 لیتری
ابعاد  105*81*63 سانتی متر
جنس بدنه  گالوانیزه 
گنجایش مخزن 300 لیتر 
عایق  تزریق فوم پلی یورتان 
ترموستات  مکانیک
رنگ بندی  سفید، آبی،زرشکی
قیمت 7,710,000

ابعاد فریزر صندوقی چقدر است؟

فریزر های صندوقی به دو دسته ی خانگی و هایپری تقسیم می شوند که هر یک از آن ها دارای ابعاد و مشخصات فنی منحصر به فرد هستند. فریزر ها از 100 لیتری الی 650 لیتری قابل سفارش و تولید هستند که متقاضیان به نسبت نیاز خود می توانند لیتراژ محصول خود را انتخاب کنند.

قیمت فریزر صندوقی خانگی

تنوع در ابعاد و گنجایش باعث شده است تا محصولات قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند از این رو شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

نحوه خرید فریزر صندوقی خانگی 

تمامی محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شوند دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. شما مشتریان گرامی می توانید به راحتی به صورت حضوری و غیر حضوری محصول خود را سفارش دهید و در کمترین زمان توسط کادر مجرب باربری آن را تحویل بگیرید. 

اطلاعات تماس مشاورین زئوس



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید