X

ابعاد استاندارد فریزر صندوقی برای مغازه چقدر است؟

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
ابعاد فریزر صندوقی چقدر است؟

فریزر صندوقی را در تمامی مغازه ها و سوپرمارکت ها دیده ایم که یکی از تجهیزاتی می باشد که برای نگهداری از انواع مواد غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با انواع فریزر صندوقی و ابعاد استاندارد آن تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

فریزر صندوقی دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و زنگ زدگی دارد. شما مشتریان گرامی می توانید این فریزر صندوقی بدون برفک را با استیکر و لوگوی دلخواهتان سفارش دهید. این فریزر صندوقی درب شیشه ای دارای درب هایی از جنس سکوریت نشکن می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و در اثر باز و بسته شدن مداوم دچار خرابی و مشکلی نمی شود.

قیمت فریزر صندوقی

فریزر صندوقی چیست؟

فریزر خوابیده در لیتراژ های گوناگونی در صنایع برودتی زئوس تولید می شود. تزریق فوم پلی یورتان در سازه ی این فریزر صنعتی در اتلاف انرژی جلوگیری می کند و باعث حفظ سرما می شود. تعبیه ی ترموستات دیجیتالی در این محصول به شما این امکان را می دهد تا دما را تنظیم و کنترل کنید. 

فریزر خوابیده

ابعاد فریزر صندوقی چقدر است؟

این محصول در لیتراژ های گوناگونی طراحی و تولید می شود که تعدادی از آن ها عبارتند از:

قیمت فریزر بستنی

قیمت فریزر صندوقی 

همانطور که مطالعه کردید فریزر صندوقی در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شود که قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. شما مشتریان گرامی می توانید برای استعلام از قیمت فریزر خوابیده و خرید فریزر صندوقی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید