X

ابعاد یخچال هتلی چقدر است؟

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
ابعاد یخچال هتلی

در هتل ها و مسافر خانه ها برای رفاه و آسایش مراجعه کنندگان از یخچال هتلی استفاده می کنند تا مسافران بتوانند به راحتی مواد غذایی و نوشیدنی های خود را خنک نگه دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی یخچال هتلی و ابعاد گوناگون آن بپردازیم.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

یخچال هتلی چیست؟

ابعاد یخچال هتلی

یخچال هتلی درب شیشه ای  یک یخچال صنعتی می باشد که برای هتل های کوچک و بزرگ و محل های کار از تجهیزات ضروری به حساب می آید. در هتل ها برای فراهم آوردن تمامی امکانات رفاهی برای مشتریان لازم است که بهترین تجهیزات را در اختیار مسافران خود قرار دهند. یخچال هتلی به دلیل داشتتن ابعادی کوچک و زیبا بسیار مناسب برای استفاده در هتل ها می باشد. یخچال های مینی  برای نگهداری انواع مواد غذایی که دارای حجم کمی هستند مناسب می باشد. این یخچال مینی بار دارای نور پردازی LED می باشد تا بتوان به راحتی محتوای داخل یخچال را دید. این یخچال ایستاده بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه می باشد.

انواع یخچال هتلی

  • یخچال هتلی 3 فوت

کوچک ترین یخچال مینی یخچال 3 فوت می باشد که یکی از تجهیزات تولید شده در صنایع برودتی زئوس می باشد. کاربرد اصلی این محصول نگهداری نوشیدنی های کوچک می باشد و به دلیل اینکه تنها یک طبقه دارد فضای داخلی آن برای نگهداری مواد غذایی مناسب نیست. از محصول  اکثر مواقع هتل ها و مسافرخانه های کوچک استفاده می شود.

خرید یخچال هتلی

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد عمق ۵۷، طول ۶۰، ارتفاع ۴۷      
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول
  • یخچال هتلی 5 فوت 

این یخچال هتلی در هتل ها مسافر خانه ها و بیمارتان ها برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی و میوه مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه ی این محصول گالوانیزه می باشد و مجموعه زئوس این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند استیکر و لوگوی خود را سفارش دهند تا بر روی محصول نصب شود. این یخچال ارزان 3 طبقه دارد و از مدل یخچال هتلی 3 فوت جا دار تر است.

فروش یخچال هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
ابعاد عمق۵۵، طول ۵۵، ارتفاع ۸۶
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
  • یخچال هتلی 7 فوت 

این یخچال مینی 7 فوت به دلیل داشتن طبقات وفضای بیشتر کاربردی ترین نوع یخچال مینی می در  فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها می باشد. این محصول فضای کمی را اشغال می کند و حتی در مکان هایی که در فضا محدودیت دارند نیز مناسب و کاربردی است. نصب درب شیشه ای از جنس سکوریت نشکن این امکان را فراهم کرده است که تا سرمای داخل یخچال هدر نرود و در صورت برخورد احتمالی جسمی درب ها دچار شکستگی نشوند.

قیمت یخچال مینی بار

مشخصات فنی یخچال مینی هفت فوت
ابعاد عمق۵۵، طول ۵۵، ارتفاع ۱۰۶
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

ابعاد یخچال هتلی چقدر است؟

ارتفاع یخچال مینی

ابعاد یخچال هتلی
یخچال هتلی 3 فوت بدون تاج

عمق ۵۷، طول ۶۰، ارتفاع ۴۷  

 یخچال هتلی 3 فوت۳ فوت با تاج  عمق ۵۳، طول ۶۰، ارتفاع ۶۰
یخچال هتلی  ۵ فوت عمق۵۵، طول ۵۵، ارتفاع ۸۶
یخچال هتلی ۷ فوت عمق۵۵، طول ۵۵، ارتفاع ۱۰۶
یخچال هتلی ۹ فوت عمق۵۵، طول ۵۵،  ارتفاع ۱۲۶

یخچال هتلی قیمت

صنایع برودتی زئوس تولید کننده انواع یخچال هتلی می باشد و سابقه ی درخشانی در فروش یخچال هتلی دارد. عوامل متعددی مانند: ابعاد، جنس بدنه، موتور و... در قیمت یخچال هتلی تاثیر گذار می باشد. در این مجموعه امکان خرید حضوری و غیر حضوری برای مشتری فراهم شده است. شما متقاضیان گرامی برای کسب اطباعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید