X

طرز تهیه بستنی شکلاتی با دستگاه بستنی ساز قیفی

09128694157 کارشناس فروش خانم محمدی
طرز تهیه بستنی با دستگاه بستنی ساز قیفی

بستنی یکی از خوراکی های بسیار محبوب است که در انواع مختلفی تهیه و تولید می شود. بستنی قیفی به نسبت دیگر بستنی ها پر طرفدار تر است و از کالری کمتری نیز دارد.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

طرز تهیه بستنی شکلاتی با دستگاه بستنی ساز قیفی

بستنی یکی از خوراکی های بسیار محبوب است که در انواع مختلفی تهیه و تولید می شود. بستنی قیفی به نسبت دیگر بستنی ها پر طرفدار تر است و از کالری کمتری نیز دارد. برای تهیه این نوع بستنی به دستگاه بستنی ساز قیفی نیازمندیم دستگاه بستنی ساز در انواع مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شود. از بستنی ساز های ایرانی مانند بستنی ساز شمس و بستنی ساز نیکنام تا بستنی ساز های خارجی مانند کاتابریکا و براس. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این نوع دستگاه بستنی ساز این است که بستنی را در سریع ترین زمان ممکن و در تعداد بالا تهیه می کند. طرز تهیه بستنی قیفی دستور العمل خاصی ندارد و تنها پودر بستنی و شیر و مواد افزودنی را با هم طبق دستور العمل داخل دستگاه می ریزند تا بستنی حاضر شود.

طرز تهیه بستنی شکلاتی با دستگاه بستنی ساز قیفی

اما موردی که بستنی ها را از هم متمایز می کند نوع دستگاه بستنی ساز میزان هوادهی دستگاه و استفاده از مواد اولیه مرغوب است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و یک دستگاه بستنی ساز با کیفیت می تواند به تولید یک بستنی فوق العاده بیانجامد. برای تهیه یک بستنی خوب کافی است که از مواد اولیه مانند شیر تازه و با کیفیت استفاده کنید و سپس مواد افزودنی را اضافه کنید و داخل دستگاه بریزید تا در نهایت یک بستنی با کیفیت و خوشمزه داشته باشید.

بستنی ساز قیفی 

دستگاه بستنی ساز قیغی

همانطور که اشاره کردیم برای تهیه بستنی قیفی نیازمند بستنی ساز قیفی هستیم. یک دستگاه بستنی ساز خوب و با کیفیت مراحل کره گیری و ترکیب و سرمایش را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد اگر مرحله کره گیری به خوبی انجام نشود و میزان آن زیاد باشد دستگاه مرحله تفکیکی را انجام می دهد تا کره اضافی را از دستگاه خارج کند و مایه بستنی هیچ گونه کریستال بزرگ در خود نداشته باشد و هوادهی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

طرز تهیه بستنی قیفی

از ویژگی های مثبت این دستگاه بستنی ساز به نسبت بار سفت کن می توان به این اشاره کرد که این دستگاه بستنی را بسیار سریع تولید می کند و بلافاصله قابل استفاده است.  دستگاه بستنی ساز قیفی در دو نوع رومیزی و ایستاده با ظرفیت های مختلف تولید می شود. انواع مختلف این دستگاه قابلیت تولید بستنی قیفی از ساعتی 150 الی 800 عدد را دارد. شما می توانید از نوع رومیزی این محصول برای کافه ها یا بستنی فروشی های کوچک نیز استفاده کنید.

طرز تهیه بستنی شکلاتی با دستگاه بستنی ساز قیفی

طرز تهیه بستنی شکلاتی

برای تهیه بستنی قیفی با دستگاه بستنی ساز نیاز به دانش و یا کار خاصی نیست و شما می توانید طبق دستور العمل زیر بستنی قیفی در دستگاه بستنی ساز تولید کنید. شما برای اینکه بستنی لذیذ، باکیفیت و دلچسبی را تولید بکنید. فقط نیاز به این دارید که شیر بسیار تازه و پرچرب تهیه کنید و آن را داخل دستگاه بریزید.یعنی هرروزشیرتازه و پرچرب ازهرلبنیاتی که مورد اعتماد شماست و مواد افزودنی نداشته باشد تهیه کرده وآن شیررا با صعلب ،شکر یامواد دیگری که شیرین کننده هستند مخلوط کنید. بعد از اینکه مایع بستنی را آماده کردید آن را داخل مخزن نگه داری کنیئ و بعد از شروع کار دستگاه با توجه به نوع محصول صبر کنید تا بستنی شما حاضر شود که معمولا این پروسه بین 7 تا 15 دقیقه طول می کشد.

بستنی قیفی

یک سوپاپ قطره ای و یا پمپ (چرخ دنده ای) در داخل دستگاه تعبیه شده که  مایع بستنی توسط آن مکش شده و سپس با عبور از سیلندر ساخت، از شیر خروج توزیع می شود. دستگاه بستنی ساز مجهز به یک سیستم کنترل است کی می تواند به طور اتوماتیک بستنی را تهیه کند بدون این که نیاز به دخالت دست باشد از این رو هیچ نگرانی از بابت ورود آلودگی ها نخواهید داشت.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید