X

قیمت انواع فریزر صندوقی بدون برفک + گارانتی

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
کدام مدل از فریزر های صندوقی بدون برفک هستند؟

صنایع برودتی زئوس یکی از تولید کنندگان انواع فریزر صندوقی و فریزر صنعتی می باشد. فریزر صندوقی یکی از محصولاتی است که در تمامی سوپرمارکت ها و مغازه ها، پروتئینی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول می توانید برای نگه داری انواع مواد غذایی، پروتئینی و گوشت و سبزیجات استفاده کنید.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

فریزر صندوقی بدون برفک

قریزر صندوقی بدون برفک

صنایع برودتی زئوس یکی از تولید کنندگان انواع فریزر صندوقی و فریزر صنعتی می باشد. فریزر صندوقی یکی از محصولاتی است که در تمامی سوپرمارکت ها و مغازه ها، پروتئینی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول می توانید برای نگه داری انواع مواد غذایی، پروتئینی و گوشت و سبزیجات استفاده کنید. فریزر های صندوقی برحسب ابعاد و لیتراژ طبقه بندی می شوند. از فریزر های صندوقی برای نگه داری بستنی هم استفاده می شود و در بازار به نام یخچال بستنی هم این محصول شناخته می شود.  این محصول از به طوری طراحی شده است که در  هر شرایطی و در هر محیطی بستنی و مواد غذایی داخل خود را با درجه دمای ثابت نگه داری کند و یکی  از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات مجموعه زئ  وس می باش د.

مشخصات فنی فریزر صندوقی هایپرمارکتی

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک

فریزر صندوقی های مجموعه ما دارای عایق بدنه از نوع تزریقی فوم پلی یورتان و درب شیشه ای از جنس سکوریت نشکن می باشد. دامنه دمایی این محصول تا منفی 22 درجه سانتی گراد است و همچنین دارای سیستم یخ زدایی و دیفراست می باشد. در زیر فریزرهای صندوقی چرخ هایی قرار داده شده که بتوانید به راحتی فریزر را جا به جا کنید. ترموسات این محصول از نوع مکانیکی می باشد و از کمپرسور پر قدرت در ای محصول استفاده شده است. داخل این فریزر صندوقی با سبد های سیمی فضای تقسیم بندی شده ای ایجاد کرده است که باعث سهولت در چینش محصولات در داخل فریزر شده است. در این محصول از گاز مبرد R600a و کندانسور 100٪ مس نیز استفاده شده است. 

همچنین بخوانید:فریزر صندوقی برای منزل

 

ابعاد فریزر صندوقی بدون برفک 

فریزر صندوقی خانگی بدون برفک 

فریزر صندوقی خانگی بدون برفک

فریزر صندوقی خانگی در دو نوع تک درب و دو درب تولید می شود که دارای رنگ بندی متنوع نیز هست. شما می توانید این محصول مجموعه ما را در رنگبندی  آبی، زرشکی، سفید صدفی و سبز از مجموعه ما تهیه کنید. از مزیت های این یخچال می توان به حجم زیاد و سبد داخل این محصول اشاره کرد. شما می توانید با سبد های داخل این محصول تمامی مواد غذایی را به صورت تفکیک شده و منظم داخل این یخچال جای دهید. از این محصول می توانید درمنازل، کارگاه های کوچک استفاده کنید..از ویژگی ها این محصول به داشتن درب های مگنتی و جهت حفظ بهتر محصولات قفل و کلید بر روی کار می توان اشاره کرد و همچنین نوع ترموسات این محصول مکانیکی است و دارای سیستم دیفراست است.

مشخصات فنی فریزر 260 لیتری تک درب
ابعاد 110*61*83
جنس بدنه گالوانیزه(ورق رنگی)
حجم مخزن 260 لیتر
تعداد درب 1
برند موتور سابکول-دانفوس
قدرت موتور +1/5اسب
رنگ سفید-آبی-زرشکی
چرخ دارد
نوع عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED دارد
قفل دارد
نوع ترموستات مکانیکی
ابعاد 110*61*83
جنس بدنه گالوانیزه(ورق رنگی)
حجم مخزن 260 لیتر
تعداد درب 1
برند موتور سابکول-دانفوس
قدرت موتور +1/5اسب
رنگ سفید-آبی-زرشکی
چرخ دارد
نوع عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED دارد
قفل دارد
نوع ترموستات مکانیکی

نکاتی فریزر صندوقی خانگی که باید مد نظر داشته باشید

  • دارای وزن مناسب باشد تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید.

  • عایق‌بندی فریزر بسیار باکیفیت باشد تا از اتلاف سرمایش جلوگیری شود.

  • دارای سیستم دیفراست (یخ زدایی) باشد.
  • سیستم خنک کننده آن پر قدرت باشد.

بهترین فریزر صندوقی بدون برفک

بهترین فریزر صندوقی بدون برفک

با توجه به اینکه فریزر صندوقی یکی از محصولاتی است که تنوع زیادی دارد و در مجموعه های مختلف و در انواع مختلف تولید می شود. قصد داریم تا بهترین مدل های این محصول را به شما معرفی کنیم. فریزر بستنی های تولید مجموعه ما که دارای بدنه استیل و جنس درب شیشه ای دو جداره سکوریت نشکن برای جلوگیری از بروز هر گونه آسیب و هدر رفت سرما را دارد.

فریزر صندوقی کینو

قریزر صندوقی کینو بدون برفک

فریزر صندوقی کینو دارای بدنه تمام استیل مقاوم و مصرف بسیار پایین می باشد و به نسبت قیمت خود بسیار با کیفیت است. این محثول در انواع فریزر صندوقی در گنجایش های مختلف و در سه گنجایش مختلف در مجموعه ما به فروش می رسد. اندازه فریزر صندوقی به نسبت فریزر ایستاده بزرگ تر است و فضای بیشتری را اشغال می کند اما به همان نسبت مواد غذایی بیشتری را در خود جای می دهد.

فریزر صندوقی بدون برفک الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل در لیتراژهای ۴۰۰ و ۵۰۰ و ۶۵۰ لیتری تولید شده اند که مصارف فروشگاهی و هایپری دارند که با عایق بندی تزریق فوم مانع خروج هوا می‌شود که در صرفه جویی انرژی برق نقش بسزایی دارد.

مشخصات فنی فریزر الکترواستیل

ابعاد

210*80*90
جنس بدنه استیل
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
چرخ دارد
ترموستات دیجیتال
نوع درب مگنتی
تعداد درب  6
برند موتور کلترون
قدرت موتور  3/4 اسب بخار
گارانتی 1سال

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک هیمالیا

فریزر صندوقی هیمالیا

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر 
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه  سفید 
ترموستات مکانیکی

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک 

قیمت فریزر صندوقی زئوس

مجموعه برودتی زئوس دارای دو دهه فعالیت مستمر و فعال در فروش محصولات برودتی اعم از فریزر صندوقی، یخچال ایستاده، شیر سردکن، پاتیل، فالوده ساز، بستنی ساز، یخچال قنادی و یخچال قصابی می باشد. با توجه به تغییرات پیش آمده در صنعت در دنیای امروزه مدیران ارشد صنایع برودتی زئوس تصمیم گرفته اند برای راحتی حال مشتریان محترم سیستم فروش آنلاین را به کار خود اضافه کنند. جهت اطلاعات بیشتر درباره محصولات و استعلام قیمت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید‌.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • آمنه مرمضی
    سلام خوبید برای استفاده در منزل کدوم مدل برام خوب
    • مدیر سایت

      با سلام. لطفا جهت کسب اطلاعات فنی با این شماره تماس بگیرید. 09128079561

تماس بگیرید