X

تانکر حمل شیر

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
تانکر حمل شیر
صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

تانکر حمل شیر 

 

به طور معمول می توان گفت تانکر حمل شیر دامداری از ضروری ترین جز جهت انتقال شیر در صنعت های دامداری و کشاورزی به شمار می رود که اصولا باید به گونه ای تولید شود که قابلیت رفع نیاز های کامل صنایع لبنی را نداشته باشد برقراری تعادل در کیفیت و ماهیت شیر تولیدی در بخش های تعلیم دام به وسیله شیر واگذار در صنعت های لبنی ، از اساسی ترین مایحتاج این صنعت به شمار می رود حمل شیر خام نقش مهمی را در تولید شیر خام ایفا کرده و نحوی حمل و نقل صحیح علمکرد تولید کنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد.

از دیگر اقلام ضروری مربوط به لبنیات و صنعت محصولات لبنی انواع شیر سرد کن دامداری و شیر سرد کن لبنیاتی و همینطور پاتیل پخت شیر میباشد.

 

تانکر حمل شیر تناژ بالا

 

شرایط وسیله حمل و نقل شیر

ماشین حمل شیر باید سرپوشیده و از نظر بهداشتی مورد تایید دامپزشکی باشد دامداری هایی که روزانه به تولید شیر خام می پردازند باید با هماهنگی مالکین ناوگان حمل شیر مراجعه کنند بااین تفاوت که این تانکر ها بر پشت سردخانه وانت بار یا کامیونت قرار گرفته و گجایش مخزن آنها بسیار بالاتر است .

 

تانکر حمل شیر تریلی14چرخ


کیفیت بدنه این محصول به دلیل استفاده از آلیاژ های مرغوب بسیار بالا بوده و در برابر فشار و سایر عوامل خارجی بسیار مقاوم و مستحکم است همچنین این تانکر های حمل شیر به دو صورت درب چفت شو و ساده به تولید می رسند در صورتی که می خواهید شیر را به فواصل دور تر منتقل کنید ما به شما ظروف حمل شیر با درب چفت شو را پیشنهاد می دهیم تانکر های حمل شیر نیز از انواع ظرف های حمل شیر می باشند. برای جلو گیری از زنگ زدن و فرسودگی جداره داخلی و خارجی مخزن از استیل استنلیس یا آلومینیوم ساخته می شود بدین ترتیب امکان مسمومیت و آلودگی لبنیات از میان شده و عمر مفید مخزن نیز بالا می رود و فروشگاه های لبنیاتی و کار خانه های تولید فرآوردی انواع لبنی از مخازن حمل شیر بهره می برند  
این تانکر های حمل شیر از ۳۰۰۰ لیتر تا مخزن هایی مناسب تریلی ۲۴ چرخ قابل تولید و عرضه میباشند.
این تانکر ها تک جداره ،دو جداره و سه جداره هستند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید