X

قیمت تمامی یخچال های صنعتی قفل دار

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
یخچال قفل دار

یخچال قفل دار یکی از تجهیزاتی می باشد که در انواع فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت های کوچک و بزرگ و... جهت نگهداری از مواد غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد گوناگونی ساخته می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع یخچال قفل دار آشناکنیم.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

یخچال قفل دار در صنایع برودتی زئوس در ابعاد و انواع گوناگونی طراحی و تولید می شود. این یخچال صنعتی جهت نگهداری از انواع نوشیدنی و مواد غذایی در بسیاری از سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، مغازه ها و حتی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ویترینی به دلیل نمای زیبا و شیشه ای که دارد می تواند تمامی محتویات درون یخچال را در معرض دید مشتریان قرار دهد. شما عزیزان می توانید به راحتی این یخچال صنعتی قفل دار را قفل کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع مینی یخچال قفل دار تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت یخچال قفل دار

یخچال قفل دار چیست؟

یخچال های قفل دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشند به همین علت از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند. جنس درب های این یخچال شیشه ای از سکوریت نشکن می باشند و در صورت برخورد احتمالی اجسام دچار شکستگی نمی شوند. در این محصول برای اینکه نوشیدنی ها و مواد غذایی مرتب جایگذاری شوند طبقاتی تعبیه شده است که علاوه بر اینکه محتویات به خوبی نمایش داده می شود مشتریان نیز می توانند به راحتی به تمامی محتویات دسترسی داشته باشند. موتور این یخچال فروشگاهی بسیار قدرتمند می باشد. از جمله یخچال های قفل دار می توان به یخچال نوشیدنی ، یخچال ساندویچی، یخچال فست فودی و... اشاره کرد.

انواع یخچال قفل دار

قیمت یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده قفل دار

قیمت یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده قفل دار
قدرت کمپرسور 1/4 HP
ابعاد یخچال  215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
  • یخچال کوچک قفل دار

قمت یخچال قفل دار

مشخصات فنی یخچال کوچک قفل دار

ظرفیت 3، 5، 7 فوت 
برچسب انرژی A
میزان صدا 39دسی بل
فن دارد
روشنایی لامپ درون یخچال
گارانتی 18ماه
  • فریزر صندوقی قفل دار

قیمت فریزر صندوقی قفل دار

قیمت یخچال قفل دار

صنایع برودتی زئوس با سابقه ای درخشان در تولید انواع یخچال صنعتی در راستای ایجاد خریدی آسان برای مشتریان خود شرایط خرید حضوری و غیر حضوری را فراهم آورده است تا شما عزیزان به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و از طریق کادر مجرب باربری آن را تحویل بگیرید. همانطور که مشاهده کردید این محصول انواع گوناگونی دارد و قیمت های متفاوتی نیز نسبت به یکدیگر دارند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت تمامی محصولات و مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید