X

قیمت یخچال های کوچک مناسب اتاق خواب

09128079561 کارشناس فروش خانم فدایی
یخچال کوچک برای اتاق خواب

خیلی از افراد دوست دارند که در اتاق خواب خود یخچال کوچکی داشته باشند تا در هر زمان از شب و روز که می خواهند به نوشیدنی و خوراکی های خود دسترسی آسان داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع یخچال کوچک مناسب برای اتاق خواب آشنا کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس

یخچال مینی در صنایع برودتی زئوس در طرح های متوعی تولید می شود که نطر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این یخچال ایستاده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و مناسب استفاده در اتاق خواب می باشد. این یخچال ویترینی در ابعاد متفاوتی تولید می شود تا قابل استفاده در هر مقدار فضایی باشد. برای آشنایی بیشتر با این یخچال کوچک تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت یخچال کوچک اتناق خواب

یخچال کوچک ارزان

این یخچال صنعتی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی می باشد. در مجموعه ی ما این محصول به دو صورت درب شیشه ای و دربی از جنس خود بدنه ساخته می شود. مدل درب شیشه ای این یخچال مینی بار دارای شیشه هایی از جنس سکوریت نشکن می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و همچنین محتوای داخل یخچال را نیز به خوبی نمایش می دهد. جنس بدنه این یخچال هتلی از گالوانیزه می باشد که بسیار مقاوم است. این یخچال کوچک رنگی دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد که این ویژگی باعث می شود تا از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری شود و در نهایت یخچال کوچک مجردی شما مصرف انرژی کمی داشته باشد. این محصول در ابعاد گوناگونی تولید می شود که تعداد طبقات آن با توجه به اندازه و فوت کم و زیاد می شود.

انواع یخچال کوچک اتاق خواب

  • یخچال مینی سه فوت با گنجایش ۸۵ لیتر

  • یخچال مینی پنج فوت با گنجایش ۱۴۰ لیتر

  • یخچال مینی هفت فوت با گنجایش ۱۹۵ لیتر

یخچال مجردی

یخچال سه فوت

یخچال کوچک رنگی

مشخصات فنی یخچال مینی 3 فوت

جنس بدنه


نوع عایق بندی

گالوانیزه
تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

 یخچال پنج فوت

قیمت یخچال اتاق خواب

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت

جنس بدنه


روشنایی

گالوانیزه
LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5

یخچال هفت فوت

یخچال رنگی

مشخصات فنی یخچال مینی هفت فوت

جنس بدنه


نوع عایق بندی

گالوانیزه
تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

کاربرد یخچال کوچک اتاق خواب

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که یخچال کوچک یا یخچال هتلی فقط در هتل مورد استفاده قرار بگیرد، در حقیقت این محصول در هر مکانی با هر فضایی کاربردی می باشد. از جمله مکان هایی که می توانند از این یخچال استفاده کنند سوپرمارکت، خوابگاه ها، منازل و اتاق خواب ها و... می باشند.

قیمت یخچال کوچک اتاق خواب

همانطور که مشاهده کردید این محصول در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شود که باتوجه به ویژگی هایی که دارد قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. شما عزیزان می توانید جهت استعلام از قیمت این یخچال و مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • جلال
    سلام وقت بخیر قیمت یخچال سه فوت چنده
    • مدیر سایت

      سلام. لطفا جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید.

       09128694157

تماس بگیرید